Trött!

Nu börjar veckan lida mot sitt slut och jag är otroligt trött ikväll. Det börjar kännas i både kropp och knopp, att man jobbar mycket på två ställen.. Nu börjar jag komma in i Friskis & Svettis rutiner och system och alla är så glada och snälla. Jag stormtrivs fortfarande och snart är det även dags att ta tag i träningen :) En mycket go vän köpte träningskort av mig idag och ett spinningpass kommer snart att bokas av oss båda. Jag riktigt längtar!
Barnen lever rövare på sitt rum just i detta nu, men jag hoppas de somnar snart - så att en annan också kan lägga sig :p Jag ska upp tidigt imorgon, jag börjar dagen med personalmöte på F&S, och sedan jobbar jag där fram till lunch, då jag ska vidare till Jemman för att jobba fram till 19.30. Imorgon kväll blir det läggdags tidigt även då, eftersom vi ska upp och stapla ved på lördag morgon. Fullspäckat hela veckan, skulle man kunna säga.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)