Nu kör vi!

Okej, nu är det såhär. I dag börjar jag jobba på mitt nya jobb, vilket innebär att jag får köra två jobb om vartannat i några veckor - vilket i sin tur innebär jobb, 15 dagar i sträck. Detta samtidigt som jag måste läsa klart sista kursen i skolan... Mamma Mia! Men det ska gå.....

Så det är bara att starta måndagsmorgonen med en inställning som skriker "Nu kör vi" - annars går det aldrig :p Ser dock fram emot min första dag på nya jobbet. Det blir säkert mycket att ta in, men hey... im ready! Hjärncellerna riktigt suktar efter nya utmaningar, haha :) Tur också att jag har min älskade hunk ♥ vid min sida, som stöttar och hejjar på. Utan honom hade det aldrig gått! Nehepp, nu är det dags att köra... Ha en bra dag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

Lycka till på nya jobbet!

2011-05-16 | 06:51:34
Agnieszka-2barnsmorsan

Hejja Hejja på dig vännen! Du är så himla duktig som har så många bollar i luften hela tiden, jag är inponerad!

kramar

2011-05-16 | 07:34:10
http://agnieszka.blogg.se/