Längtan!

Längtar så innibomben tills "slutet på denna veckan". Typ till i morgon? Eller fredag. Jag får då reda på två olika besked. Det ena är om jag har "blivit utvald" på jobbintervjun jag var på i måndags. Åh, jag hoppas SÅ! Vill så gärna ha det där jobbet, det är så jag!



Den andra saken som vi får ett relativt säkert besked på, är om huset vi hittat är ett "bra hus" eller inte. En besiktning görs nämligen i morgon! Hoppas hoppas det inte finns fukt eller andra dolda, dyra fel. Annars, kan det faktiskt bli vårt! :) Dum som man är så har man redan börjat klura på vad och hur man kan förbättra det, framtida renoveringar och hur man bör möblera det på bästa sätt. Det är, i alla fall för mig, oerhört lätt att tankarna skenar iväg, när man vill något så gärna...
Fler som har det som mig? Ni håller väl tummarna va? Please!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Vi hade inte dem problemen när vi köpte hus, eftersom vi impulsköpte det:) Men jag kan tänka mig hur det känns när man går i "husväntar" tider:)



kramar

2011-05-04 | 17:14:28
http://agnieszka.blogg.se/
Sussi - 22 år, mamma & student!

Haha, jaa det finns fler! Jag börjar möblera i huvudet & fundera redan på visningen ;)

2011-05-05 | 05:31:13
http://sussey.blogg.se/