Jobb & smyckestitt

Direkt efter jobbet åkte jag hem för att svida om till "vanliga kläder". Sen plockade jag upp grannen och en annan tjejkompis för att brumma vidare till en smyckesutställning som hölls idag. Och oj så mycket fint det fanns! Mer om det kommer framöver..... :D
Jag ska strax hoppa ner i sängen. Sant. Jag är SÅ hes att jag knappt kan prata! Väldigt dålig timing med tanke på att vi ska till banken i morgon bitti. Men, händer det något negativt så händer det ju alltid olägligt - inte sant? Jaja, jag får la hålla tummarna för att jag vaknar upp med lite röst alls i alla fall... Spännande med bankbesök förresten. Inte utan att man är lite nervös inför alla siffror som kommer ställas fram framför oss. Men, säkert väldigt nyttigt och lärorikt. Man får se det positivt! Sen ska jag ju ringa mitt nya jobb också för bövelen! Det får jag ju inte glömma.. Hoppas ni haft en underbar helg - min har schvischat förbi i en farlig fart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

ihoj

2011-05-09 | 06:48:08
http://ninninusens.blogg.se/