Jobb hele dan

Ska jobba mellan 11-19.15 ikväll. Känns aningens drygt eftersom solen skiner ute och jag egentligen har en massa andra saker att pyssla med. Men, det får la bli till helgen istället antar jag.
Mötet på nya jobbet igår gick kanonbra. Anställningskontraktet är påskrivet och nya arbetskläder är på G. Allt känns perfekt och jag börjar "gå bredvid för upplärning" redan på måndag. Härligt! :) Nästa fredag är det sedan "teambuilding" på Boda Borg, jag får hänga på och vi blir 4-5 stycken totalt. Inte så många i alltså, men så himla kul att man får vara en del i gänget. Spännande och nervöst! Dels att göra utmaningar tillsammans med andra man inte känner, dels för att träffa alla. Men som sagt, det är ju bara att ta tjuren vid hornen. KUL ska det i alla fall bli! ♣ Ha en underbar fredag (den 13:e) mina vänner!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tessan

Tack =)

ja mår jättebra =) inga biverkningar alls.

2011-05-13 | 13:54:49
http://ericasmamma.blogg.se/