Jobb & bankbesök

I dag är det jobb på Friskis & Svettis som gäller fram till 15.00. Efter det ska vi, hela familjen, åka in till stan för att göra ett ärende på banken.
Så, det blir en fullspäckad torsdag också :) Härligt att "vara ledig" ikväll i alla fall. Blir nog till att sätta sig och plugga ett par timmar då.. Jobbar ju sedan hela helgen och fredagen är uppbokad med Team Building tillsammans med mina nya jobbkollegor. Spännande, nervöst och roligt! :)
Sen börjar ju veckan om med jobb på Friskis mellan 8-17.00 - måndag till torsdag. Jag har två stängningar på andra jobbet också mellan 17.15 -19,15, och sen på fredag är jag ledig från Friskis men jobbar på mitt andra jobb, mellan 11-19.30. Gah! men SEN har jag lyckats få ledigt, nästkommande helg... :) Ha en skön dag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)