Inte för att jag brukar motbevisa...

... men seriöst? Vad skulle jag vinna på att ljuga om ett nytt jobb? Så, här kommer lite bevis "bara för att".. Enjoy! (speciellt du anonyma som komenterade igårkväll)
* personliga uppgifter är utsuddade av mig...
Mina nya jobbarkläder; en vit och en röd topp med "Friskis & Svettis" loggan på, både fram och bak. Superbekväma och faktiskt riktigt fina! Skönt att slippa gå i en alldeles för stor t-shirt, bara för att jobbkläderna inte görs till "tjejer"...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

Men jisses ! Vad skulle du " vinna " på att ljuga om ett nytt jobb?? Folk är allt lite konstiga ibland !

Grattis till nya jobbet o schysst med en tröja som passar :-)

2011-05-16 | 13:12:11
http://www.lyckborg.com
Agnieszka-2barnsmorsan

Min mamma jobbade på F&S här i Nyköping som receptionist.. tyvärr blev hon uppsagd bara för att hon hade ett gäng "idioter" som arbetskamrater/chefer.

Hoppas du kommer trivas!



kramar



2011-05-16 | 14:08:28
http://agnieszka.blogg.se/
Anonym

Men men vad är det för en ''knäppskalle'' som tror att du skulle ljuga :/ Hon vet inte mycket om dig,det hör jag de.

Lyssna inte på sådant Lina,vi som följer dig vet att du inte skulle göra det :)



Många bamse kramar från mig :)

2011-05-16 | 18:26:59
Evelina

haha! Nån som tror att du ljuger? Varför skulle du det? Nån som förmodligen bara är avundsjuk! Hoppas första dagen (och alla andra!) går bra och att du trivs! Kram!!

2011-05-16 | 18:53:23
http://evelinalinnea.blogg.se/