Härlig måndag

Har jobbat mellan 8.00-17.00 och ska göra det hela veckan, med undantag på onsdag och fredag då jag jobbar från 8.00 - 19.30 (både på Friskis & stängning på Jemman) En lång vecka men åh vad det är roligt på nya jobbet. Jag stormtrivs verkligen och tiden bara rinner iväg! Rätt bra går det för mig också, om jag får säga det själv :)
Efter middagen kom min lillebror på besök och jag hann precis slänga ihop en kladdkaka som blev klar när han klev innanför dörren. Skippade ströbröd i den smorda formen och körde med kokosflingor istället - rekomenderas! Hunken slängde ihop varsin Is-kaffe åt oss och kladdkakan serverades med grädde och färska jordgubbar. Ett par skivor melon fick också vandra ner i våra magar :p En underbar måndag hos familjen Ninninus, helt enkelt! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)