Fullspäckad GÅR-dag!

Igår började dagen med dagislämning kring 07.30, eftersom jag skulle vara på jobbet runt 8.00. Jobbade fram till 16.00 för att sedan stressa inåt stan för att gå på en jobbintervju. Intervjun tog ca 1 timme och håll nu alla era tummar och tår - för jag vill verkligen ha det här jobbet! (verkligen, som i verkligen, verkligen!) :)
Jag körde hem efter jobbintervjun och var hemma runt 17.50 och vid 18.10 kom en tjejkompis och plockade upp mig eftersom vi skulle hjälpa hennes lillebror med en grej - väl hemma igen vid 21.30 (?) så var jag SÅ trött! Men, då hade min underbara, och världsbästa, Hunk ♥ förberett med tända ljus i lägenheten. Massage stod på schemat och efter det slocknade jag pang bom. Sov hela natten för att bli väckt av Neo vid 05.30. Gött & alldeles underbart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Då får vi hoppas att det är dig dom vill ha. Men om du skulle få det hoppas jag att du avslutar något av de andra jobben för du verkar redan gå på ca 200%

2011-05-03 | 10:37:48
http://justmintoo.blogg.se/