Fredagsmys

Igår hade jag världens bästa fredag, på länge. Boda borg var störtkul! Vi, som bara blev jag, min chef och en till från kansliet, klarade 6 "banor" på 3 timmar, men jisses så klurigt det var! Men som sagt superkul. De bjöds på god fika och sedan även mat i form av tacos. Efter maten åkte vi hem till min nya chef och satt och solade på hans trädäck, gick igenom olika "team-övningar" som skulle resultera i att vi alla i gruppen skulle enas om ett enda svar, till ett par frågor. Sen vid 15.00 kom hans fru ut med fika till oss, i form av äppel- och tranbärspaj med vaniljsås, citronvatten och kaffe. Fikan intogs i skuggan eftersom det blev alldeles för hett i solen.... Underbart gott! Framåt 16.00 gav vi varandra en kram och sa trevlig helg - ses på måndag. Åh, vilket härligt gäng jag hamnat i! Jag stormtrivs redan på mitt nya jobb! :D
Det underbara slutade faktiskt inte där, utan fortsatte då jag kom hem till familjen. Vi nattade ungarna och sedan överraskade Hunken mig med "romantisk middag för två". Han tände grillen och grillade pepparstek och halloumiost. Till det bjöds det på potatisgratäng och en god sallad. Kvällen spenderade vi framför tv:n och talang, och Hunken överraskade mig ännu en gång;
med jordgubbar som vi doppade i smält choklad! I just love my life right now
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Gud vad härligt det låter Lina. Än en gång stort Grattis till jobbet!! :)

2011-05-21 | 21:14:20
http://fiansess.blogg.se/