Boda Borg idag

Jag ska ju som sagt spendera hela dagen på Boda Borg idag - Team Building med Friskis & Svettis gänget! ... och jag är medbjuden. Trevligt! Jag har aldrig varit där innan, men jag har hört att det är lite snarlikt med "fångarna på fortet"?! Och så är man där med ett friskis & svettis gäng, hela bunten är väl atleter och så är det lilla otränade jag haha. Ja, herrigud hur ska det här gå? :p
Näe lite nervöst är det allt, mest eftersom man ställs inför en utmaning som man ska lösa tillsammans med okända människor. Men hey, jag älskar utmaningar. Jag älskar att träffa nya människor. Så, vad kan gå fel egentligen? Att jag trillar och bryter ett ben, att kamraterna får "putta mig" över ett hinder för att jag inte orkar själv, att jag trillar och får näsblod, att jag stukar foten, sinkar laget . . . . . . . Nejdå, det här kommer gå fint! haha :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

ÅH! Boda Borg är ju så kul!! Finns likadant i v-ås där var vi på min syrras möhippa, det var så kul!! Hoppas du får en trevlig helg!!

2011-05-20 | 14:19:33
http://evelinalinnea.blogg.se/
emily

vad kul att få åka med på sådant skoj! lär ju verkligen vara en ordentlig upplevelse :D

2011-05-20 | 20:41:24
http://emslo.blogg.se/