What comes around, goes around....

Dagen har flytit på utan kräk, fram till 16-tiden. Då small det för Neo. Suck... Men, peppar peppar så har han bara kräkts (rejält dock) just den gången. Han har ätit både middag och kvällsmat och varit pigg i övrigt. Hoppas hoppas natten blir lugn....
Vi var och klippte Neo hos en ur-usel frisör för nån vecka sedan, blev SÅ besviken! Pottfrisyr med långt hår i nacken, blev resultatet. Var till och med så att Fredrik protesterade när han såg sin son; "sådär kan han ju bara inte se ut". Så, idag tog jag tag i saken, trimmern åkte fram och vår gosse blev äntligen skaplig i håret ♥
Ninni har inte kräkts nåt mer och hon har varit pigg och glad hela dagen. Inte alls som förra gången alltså, då hon låg helt utslagen i soffan med feber... Usch, mina små pyren. Måtte de förbli friska snart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Men usch! Det verkar inte ta slut för Er heller era stackare! Men hoppas Neo "nöjjer sig" med bara den ena gången. Två sjuka barn är Inte att leka med. Jag vet hur det är med "bara" en. Tufft nog helt klart!

Speciellt om man är trött och ensam hemma!

Nej, usch för sjuka barn!

Nu vill vi ha vår och utelek så alla baciller försvinner!!



Kramen på Er!! ...Och sov gott nu vännen.. och länge får vi hoppas :)

2011-03-29 | 20:58:39
http://etthondjur.blogg.se/
joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, helgens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika besökare/dag, du kan även ställa en frågestunden och bli länkad direkt:),vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)