Lördag i Tingsryd

Vi har spenderat dagen i Tingsryd, hos barnens farmor & farfar. Skönt med en liten utflykt, att få komma hemifrån lite och bara få umgås. Solen sken när vi for hemifrån så det blev premiär för solbrillorna. Dock var det ganska så kallt när vi bestämde oss för att gå ut och gå en sväng i byn, men.... våren borde ju ändå vara på väg nu, tror ni inte? Hoppas det i alla fall....
Meeeeee :D Gosh vilka rosa läppar jag hade idag!
Har inte smetat på ett dugg mojs, all naturelle alltså.... Knas.
Blev måttligt förvånad när Hunkens pappa räckte över den här helt underbara Orkideen. Kanonfin och alldeles ljuvlig! En födelsedagspresent som jag tackar så hemskt mycket för.
T, det var egentligen alldeles för mycket!!

Men, tusen tack!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emil

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

2011-03-23 | 18:11:49
http://bilderpakatter.blogg.se/