Kvällsmys, vrålhungrig tjej och mamma med dåligt samvete...

Ungarna sover och jag har kaffat med grannen en stund. Mys med tjejsnack. Dagen har gått bra, fast det har varit flängit både hit och dit. Röntgen gick bra och resultatet kommer när läkaren har hittat på bilderna... Eftersom Ninni skulle vara fastande hela dagen så var det en plågsam fight vi hade kring lunch. FRUKTANSVÄRT att inte få ge sitt hungriga barn mat - ännu värre när man serverar mat till hennes lillebror, framför hennes ögon. Usch, snacka om dåligt samvete hos mamsen, men vad skulle jag göra?
Jag piffade till en "vattendrink" till min lilla tjej, med sugrör och allt, sedan fick hon ett löfte om att vi skulle äta på restaurangen direkt efter undersökningen. Mutning? Javisst.
Allt för min lilla stora -då vrålhungriga- tjej ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Aaaw.. Lilla pluttan! Kan bara föreställa mig! :(

2011-03-25 | 13:19:05
http://etthondjur.blogg.se/