jagmåsteblifriskjagmåsteblifrisk

Varför är det alltid såhär? Jag är ytterst sällan sjuk. Faktiskt. Halsfluss är min akilleshäl, men förutom det ett par gånger/år så är jag så gott som frisk som en nötkärna. I veckan har jag en mycket viktig sak inplanerad och nu sitter jag här, söndag eftermiddag, och är sjuk.

Totalt alldeles genomförkyld!
Jag måste nu se till att bli frisk till på onsdag, då grejen gäller. Försöker få i mig så mycket
C-vitamin jag bara kan, grannen sa att C-vitamin is the shit! Dock äter jag dom inte, utan dricker - i form av brus. Godare saker finns det ju.... än brustabletter menar jag. I morgon väntas jobb mellan 8.00 - 16.00 och på tisdag en kortare dag mellan 8.30-14.30. Sen, är det dagen D.
Måste bli frisk. Håll nu era tummar nu rååååå!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Men fy stackare där! Här är det med sjukstuga sen i tisdags och jag hoppas att det snart vänder.

Krya på dig Lina. Jag håller tummarna stenhårt! Jag misstänker ju dessutom vad dagen D är, eller? :) Lycka till!! Det kommer gå så bra så bra!

Kramar

2011-03-06 | 21:10:41
http://fiansess.blogg.se/