Fredagsmyset har börjat!

Fast mitt huvud håller på att gå i tusen bitar, så ska det givetvis fredagsmysas lite. Chokladpudding efter den lyxiga maten, är ett bra sätt att börja myset på. Jag, har såklart min egen (modifast) pudding, men den är så god så god ♥
Efter att underbara kidsen somnat ska jag passa på att ta ett låååångt varmt bad. Sen blir det en repris från igår, sängen klockan 20.00. Ja, så kan det va när man inte mår helt hundra. Vi tar i alla fall med oss en film in i sovrummet, ikväll blir det denna:
Facebook filmen 'The Social Network'

Hoppas vi vaknar upp friska och krya, med energi till max! :) Hur fredagsmyser NI denna fredag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Hej! Hittade hit då jag sökte på "i drömmarnas trädgård" min dotter ska på maskerad och undrar var du köpt Iggle Piggle dräckten.



Tack på förhand!



Daniela

2011-03-04 | 21:14:35
Evelina

Fredagsmyset hemma hos Sundins bestod av lite godis, Let´s dance och massa Sofia-mys!! :)

Hoppas ni vaknar pigga och glada! Kram!

2011-03-05 | 00:41:39
http://evelinalinnea.blogg.se/
Anonym

Hej! Vilken trevlig blogg du har, och så söta barn och busiga:) Och fina bilder, Jag får inte alls så fina bilder på min blogg, vad heter programet du andvänder och hur får man en snyggare design på bloggen? Kram

2011-03-06 | 08:58:04
Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Va den bra, filmen!?

2011-03-15 | 14:38:50
http://tessa84.blogg.se/