REA

Min stora svaghet är nog ordet REA. Jag faller pladask och direkt, oavsett om det är nödvändigheter eller ej ;) Har dock blivit bättre på att hejda mig och inte köpa "bara för att det är billigt". Men, ibland är det svårt. Speciellt nu när varenda butik har REA :D



Blingo.se har till exempel 60-70% REA och jag kunde bara inte låta bli att klicka hem det supersöta settet ovan. Såklart vår snart 4-åriga lilla prinsessa ska ha dom kläderna när hon fyller år! ♥ *skyller på* ;)



Och stackars mamman i hushållet som ytterst sällan spenderar pengar på kläder till sig själv, har nu fått en sprillans ny jacka av märket Didrikssons. Ja, jag vet. Den är VIT. Den mest opraktiska färgen som finns, men när den fanns på REA för 50% rabatt hos Zillstar - så slog jag till! "Beacuse Im worth it", eller nåt? :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Jättesnygg jacka. Vitt kanske inte är så praktiskt men är så less på allt svart.

2011-01-06 | 13:05:49
http://justmintoo.blogg.se/