Frulle nästa

Nu är det dags för det första målet Modifast, min frukost. Man får ju äta 4 st/dag och jag har lagt upp mina kl 8.00, 12.00, 16.00 & 20.00. Med någon kopp kaffe där emellan - och så vatten såklart - så ska det nog gå bra! :)


Idag blir det en sånhär drickfärdig variant. Choklad, min favvo. Godast är att dricka dom iskalla! (iaf är det det när man äter Cambridge and I go with the flo) Så iskall it is!
Idag vabbar jag med Ninni. Neo har också fått stanna hemma, så vi kan mysa lite ihop ♥ Ninni är för övrigt betydligt piggare idag och ingen feber hittils - underbart! Hoppas nu det håller i sig bara. Med Nu på förmiddagen ska vi till vårdcentralen för att kolla hennes sänka igen. Håll tummarna på bättre resultat denna gången!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emily

Precis som du säger, man gör ju allt man kan! Men du verkar göra lite till, haha! Ha det underbart! Och tack för kommentaren! Krams

2011-01-24 | 08:34:17
http://agressia.blogg.se/