Tiden springer iväg..

Ja dagarna fylls med jobb, skola och nödvändiga sysslor medan kvällarna spenderas framför tv:n och handbolls VM.
Vi fick bekräftat att det var UVI som Ninni hade, så hon går numera på medicin som smakar banan - de som uppfinner medicin till barn som smakar GOTT, borde få nobelpriset! Inga som helst problem med flytande medicin, trots att Ninni alltid brukar kräkas av just flytande (alvedon, hosmedicin...) Superskönt!
fredag ska jag och Fredrik iväg på hemligt uppdrag och mormor hämtar barnen från dagis. Tack snälla ♥ Har berättat det för Ninni som självklart längtar som en tok! Ja, det gör jag med... förresten. Längtar alltså! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Nu blir jag nyfiken, fast jag anar något samtidigt..;) får se om jag har rätt(?) om vi som följer dig får veta nån dag =) Kram!

2011-01-18 | 22:43:15
http://evelinalinnea.blogg.se/