Modifast, dag 2

Så är det ANDRA dagen med endast flytande kost; Modifast. Jag längtar efter att klockan ska slå 08.00 - så jag därmed får ta dagens första mål. Hungrig! Ser med glädje fram emot dag 3 (imorgon) som brukar vara den värsta - innan det sedan lättar :)
Jag provade att frysa en färdigshakad choklad-måltid igår. Läste att man kunde göra det för att sedan äta den som glass. För bra för att vara sant, säger ni? I så fall har ni rätt. Det smakade bara FROST! Smaken försvann och konsistensen blev... ja, som frost. Blä! Men nu har jag iaf testat :p Och aldrig mer, alltså...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amelie

Kolla in min bloppis där priserna är endast mellan 20-100 kronor! Kom och fynda!

Mvh [email protected]

Cissi

Åh vad duktig du är!!

2011-01-25 | 18:46:30
http://allicima.blogspot.com
Marlene

Ett tips: Blanda pulvret med ett par nävar is och lite vatten (ju mindre vatten desto tjockare smet), mixa med mixerstav eller liknande - DÅ blir det glass!! Så gjorde jag när jag gick på Cambridge :) Lycka till!

2011-01-25 | 21:05:07
http://solkatt.wordpress.com