Köpte en ny vaxduk idag...

... med silvermedaljonger på!
- 59 kr metern, billigt billigt!
Har nog inte riktigt vant mig än. Borde ju ha en duk med lite färg, men jag hittar verkligen ingen snygg! Frustrerande. Men, idag sprang jag på den här silvriga medaljongduken och den fick bli "en sålänge" duk. Tills jag hittar någon bättre alltså. Nån som har något tips?
Jag gillar dock dessa två mönstrade dukarna ovan.  Bild ett är Latvassa korkealla från Marimekko och den andra, som är min personliga favorit, kommer från Trine Andersen och Ferm Living, modellen heter Family tree. Det är dock ett lite väl saftigt pris - iaf just nu. Känns som jag hellre lägger pengarna på annat... Ex. något som jag kommer visa er i senare inlägg :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecca

Så snyggt det blev. Får man fråga var du hittat den;??

2011-01-04 | 21:07:01