Kärleksfrulle ♥

I morse lät vi pappan i lägenheten få sovmorgon, för att sedan vakna upp till en kärlekfrukost.
För det är han värd, min hunk
Han som älskar stekt ägg fick två stycken serverade som ♥
Jag själv höll mig till två kokta ägg istället..
Rostemackor, it is! :p



Annars har dagen mest flutit på i en farlig fart. Vi har rensat ut alla köksskåp som förut varit fullbelastade med diverse inknökat skit. Nu är det luftligt och det finns mer utrymme än vad jag trodde jag skulle få. Mycket bra!
Dessutom har vi så smått börjat rensa ut julen. Granen får stå kvar ett tag till, den är SÅ fin! Och den lyser så fint på kvällarna. Men alla småtomtar och div juldekorationer har åkt tillbaka till jul-flyttkartongen....
Jag har också hunnit pyssla med dockhuset som jag renoverar, ni minns? Ninni ska ju få det i 4-års present. Tänka sig, MITT gamla dockhus. Gillar verkligen tanken på attmin lilla tjej också ska leka med det, så som jag en gång gjort ♥ Lite småpyssel kvar, och undervåningen ses inte på bilden ovan. Men vilken skillnad va?



Mmm, det har varit en effektiv dag idag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

oh vad fint dockskåpet blir! Funderar starkt på att göra lika dant, ta hem mitt gamla och renovera! Hon kommer bli jätte glad=)



Vad söta bilder på barnen när de är utklädda, Ninnis glasögon är ju bara så söta=)

2011-01-03 | 18:20:47
http://ekersens.blogg.se/