Jobb till 19.15 - sen tar jag helg!

TACK alla ni söta som komenterade mitt MVG nedan.
Det värmer i hjärtat ♥ Tack för alla gratulationer.

Jobbade ju till 19.15 igår och kör samma pass idag. Seeeegt. Men, sen tar jag helg! :) Vi har ett litet projekt på gång som ska fixas och sättas upp. Slipa, måla, slipa, måla. Bild på det kommer...
Det har dessutom snöat i natt igen, så det blir till att ut och skotta innan jag drar till jobbet. Pust. Ninni är sjuk, 40 graders feber och rejäl attack-hosta. Fredrik är pappaledig denna veckan så han är hemma med barnen... mys!
En ny tävling kommer publiceras inom kort, eller ja.. det är mer en utlottning som ger ett par vinnare en fin vinst. Jag berättar mer i helgen som sagt. Ha en skön fredag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Kanske har jag missat att du publicerat någon vinnare i tävlingen om presentkortet hos www.photowall.se?

2011-01-07 | 22:32:29