Födelsedagen

Neo har feber idag med. Inte lite feber heller utan 40 grader. På storasysters födelsedag! Det kan inte hjälpas och dagen har flytit på bra ändå. Faktisk. Den började med ja-må-hon-leva-sång, tända ljus och chokladbollar på sängen. Är det födelsedag så är det!
Lillebror grattar!
Sen var det dags att baka chokladbollar!
Inte alla som gör det klockan 06.30 en tisdagsmorgon mitt i veckan ;)
Jag piffade till den urtvättade GB förpackningen så gott jag kunde, innan vi packade ner bollarna i lådan för att sedan ta med dom till dagis - för att bjuda dagiskompisarna på. Väldigt poppis!
När Ninni kom hem från dagis hade jag förberett en överraskning!
Hon fick följa en röd tråd runt om i lägenheten, som tillslut ledde till dockskåpet jag renoverade! Typiskt nog glömde jag ta bild på det, men det kommer framöver.... :)
Efter middagen (som då bestod utav köttbullar och makaroner, på önskemål från damen själv) så blev det födelsedagsfika - och ännu ett ljus att blåsa ut! :)
Så, nu är alltså vår lilla tjej 4 år. F Y R A Å R. Min lilla snutta ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Stort grattis till Ninni, hurra, hurra!! (Jag har ingen blogg längre så därför det inte visas nån, hade mammamuochlillfis innan) Låter som hon haft en bra födelsedag :-) Förresten...Har hon en ny säng? Dem hade väl varsin sån gammaldags utdragssäng innan. Den va i alla fall superfin denna vita oxå! Ha en skön kväll hela familjen kramar :-)

2011-01-11 | 20:02:42
Evelina

GRATTIS Ninni!! :)

2011-01-11 | 21:29:10
http://evelinalinnea.blogg.se/
sarah med elin och filippa!

Bättre sent en aldrig

Men ett stort GRATTIS till Ninni!

Är de en ny säng jag skymtar på bilden med!

Måste ta tag i de hela och ses någon dag nu

kram

2011-01-12 | 04:41:46
Carina

4 år är stort. Nu kan man kommunicera på ett helt annat sätt.

Bilderna på prinsessan är bara så fina.

Vad tyckte hon om dockskåpet?

Har ni ny säng till barnen?

2011-01-12 | 08:03:51
http://justmintoo.blogg.se/
Johanna

Mysigt ni ser ut att ha haft det. Grattis till stora tjejen!

2011-01-12 | 17:25:22
http://joelsmamma.blogg.se/