Barnrum - ny säng!

Märkte ni nåt annorlunda på förra bilderna? :D
*några av er gjorde det, roligt!!


Förra helgens projekt har varit att måla den nya sängen som vi köpt till barnen. Vi hittade den billigt på blocket och Fredrik övertalade mig genom att erbjuda sig att måla den - något jag kände att jag varken orkade eller hade lust till att göra själv :/ Känner att jag har tillräckligt som det är :p Men sagt och gjort, HAN målade den!
Såhär såg det ut INNAN vi möblerade om. Vi har sparat sängen till vänster och den till höger är troligtvis redan såld. Blocket är bra till mycket :)
Och såhär såg sängen ut, som vi köpte! Inte så nice, i min smak alltså....
Och SÅHÄR blev det! :)
Sidorna tapetserade vi med en vit tapet som hade silvrigt mönster. Diskret och supersnyggt! :)
Möblerade om lite till och miniköket fick sig en "handlar-lucka", poppis bland barnen ♥
*tittut*
Pippihuset som är otroligt poppis och som leks mycket med här hemma, fick sig en egen hörna.
Golvytan som kom med våningssängen är grym! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Just när jag skrivit förra kommentaren hittade jag det här inlägget. Sängen var alltså ny.

Tank att nåt så fullt kunde bli så fint. Och vilken lekyta dom fick nu.

2011-01-12 | 08:07:33
http://justmintoo.blogg.se/
Emily

så skönt att vara säker på ett namn! Själv hade vi 10 olika namn till Joel! (OCh Joel var INTE ett utav dem) haha :D Och vad fint ni gjorde sängen, riktigt snyggt!

2011-01-12 | 09:06:43
http://agressia.blogg.se/
Anonym

vad fint det vart !! Jag funderar på en kura säng jag också eftersom den är så låg :)

2011-12-05 | 17:47:40
http://mittvitabo.blogg.se/