Kluven kring dagens vågresultat...

Suck. Här har man kämpat på med flytet en vecka till och så visar vågen bara -0,9 kg. Tungt! Jaja, hur som helst får jag väl vara glad över ett minus i alla fall. Så, efter 2 veckors flyt (med nåt enstaka nyttigt fusk) så har jag gått ner 3,4 kg. Nöjd?Nja..



Men om man slår ut det så blir det ju faktiskt minus 1,7 kg i veckan - och det är ju kanon! Bra vill vara bättre, heter det ju. Men, jag kämpar vidare och hoppas på bättre (mer!) resultat minus nästa måndag istället. Hejja!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Duktig du är gumman!

2011-02-07 | 09:33:02
http://agnieszka.blogg.se/
ida

det är ju jättebra! tycker du har för höga krav! dessutom löser det sig ju för dig sen ändå eller hur :D

tycker helt klart du ska vara nöjd med det resultatet!

imorgon startar jag med mina soppor. har just hämtat en ranson för två veckor som ligger i bilen o väntar :P

hoppas vi ses snart! PÅ RIKTIGT! ;)

Kram!

Åsa

heja heja

Men vad hände med GI

Jag hamnade här på din blogg när jag googlade om Gi rivstart, jag blev inspirerad av dig och har nu kört gi i 2 månader varav rivstart ett par veckor. Rör du på dig något jag har kommit fram till att motion är A och O. Lycka till

2011-02-07 | 18:51:46
Mammabea

SV: Tack jo nu känns det bättre =) Fin blogg! Ska läsa igenom lite senare om jag får tid. Ha det bra, kram!

2011-02-07 | 21:00:15
http://mammabea.se
Emelie

Hoppas det sätter fart snart igen! Du skrev för läängesen (somras?) om en fyndad stringhylla. Jag är på ständig jakt efter en sådan (som inte kostar multum), men det är poppis de där hyllorna och det är svårt att hitta dem. Hur gick det med din? Blev renoveringen till belåtenhet? Halvsunkiga stringhyllor kan man nog hitta lite enklare och om du vill berätta hur det gick så kanske jag vågar :)

2011-02-08 | 13:42:14
Mickan

Jättebra jobbat ändå tycker jag. :) Heja! :)

Kram

2011-02-08 | 16:29:26
http://angel-like.com
sandlådemamman

Men det låter ju jättebra! Är det inte så att man går ner mycket i vikt första veckan, och sen så går man ner mindre och mindre för varje vecka? Tyvärr... :-S

2011-02-09 | 00:04:48
http://sandlada.blogg.se/