Hinner knappt med!!

Hinner nästan inte med allting. I morgon har jag i alla fall prov på morgonen, så ögonen har legat i skolboken mesta lediga tid jag haft efter dagislämning/hämtning, middagslagning, jobb och städ. Puh! Efter provet är det raka vägen till jobbet som gäller, för jobb till 19.15. Seeegt!

I alla fall, önska mig nu lycka till imorrn - känns som om det kan behövas :)

*Stolt storasyster och gulsotlillebror ;)
*jag & min nyfödda prins... igår, typ? (läs; 2 år och nästan 4 månader sen!!)
Stanna tiden nåååååågon????
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Ojoj!! Ja, visst hade jag glömt gumman! Haha! Jag hade missat vinnarinlägget nämligen! Såg det inte förrens du skrev i min blogg. haha. Jag som aldrig trodde jag missade något hos dig! ;)

Elin-Carina Strand

Mejramgatan 16

42446 göteborg!



Tacktacktacktack! Blev suuuperglad!! Och min mamma kommer bli ännu gladare nu när hon fyller år!

Lycka till med provet nu sötsak!



Kraaaaamar!!

2011-02-09 | 07:15:56
http://etthondjur.blogg.se/
emily

Lycka till! Tror det går kanon! Hur många år är det mellan dina små? krams

2011-02-09 | 11:04:40
http://agressia.blogg.se/