GRATTIS, till världens bästa STOREBROR!! ♥

Idag vill jag, såhär innan jag börjar jobba, ägna ett inlägg åt min älskade storebror som fyller jämt idag. Älskar dig brossan & önskar att vi kunde fira dig med ett hejdundrande kalas. Men, lugn bara lugn. Det fixar vi när vi ses näst. Va så säker ;)
Tills dess får du & L njuta av dagen och dansa ihop med videon ovan. Du minns väl? Äh, dum fråga. Klart du gör det! Du ringde ju tom hem till farmor då den var på tv, och vi var där, bara för att berätta det för syrran


Älskar dig C!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Calle

Gudars syrran...såklart jag kommer ihåg. Fantastiskt att du hittade denna videon... Jag är ledsen vi inte fick prata mer du o jag men kanske kan vi hitta tid imorn? Emaila mig, jag är hemma kvällstid till 18.00 svensk tid. En sån massa kramar...!!! Älskar dig med!



/Bro

2011-02-14 | 00:34:04