GoD MorgoN

Godmorgon alla sunshines. Vaknade i vanlig ordning kring 05.00. Fattar inte varför Neo ska upp SÅ tidigt? Har ändå dragit ner på vilan på dagis och han somnar inte förren framåt 19.30. Jäkla unge! ;)
Barnen har nyss ätit frukost och sitter nu med varsitt äppel i handen, köpte nämligen en hel påse äpplen på Willys för bara 5kr på kampanj. Det är snart dags att köra dom till dagis. Fredrik började o5.oo i morse (hua vad tidigt!) men fördelen är ju att han kommer hem tidigt...
Ser kallt ut ute idag också. Suck. Vill ha vår!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Men tack själv, underbara du!! Din blogg gör mig alltid så glad och varm. Det är en perfekt start på morgonen eller avslut på kvällen!

Ha den finaste dagen och frys inte sönder!! Många varma kramar till dig och sötungarna från Oss! <3

2011-02-03 | 13:36:32
http://etthondjur.blogg.se/
Malena & Ivar

Så de var inte bara hos oss de va 5 kr äppel påsen! Va kul! Jag undrar hur du gör dina vackra tavlor du har överallt? Köper du dem någonstans, i så fall var? Hoppas allt är bra med er och dieten går toppen bra!

2011-02-03 | 17:52:05
http://ivarsmatte.blogspot.com
Evelina

Förlåt Lina, jag ska lägga upp en nyttigare bild nästa gång :)

Herre gud, vad ska Neo upp 5 och göra när man kan sova?, Hoppas nästan vår bebis blir som jag: kvällspigg och morgontrött, annars får morgonpigga pappa Lars ta hand om "den" :)

Kram!

2011-02-03 | 23:55:19
http://evelinalinnea.blogg.se/
sarah med elin och filippa

Hejsan

de hände en liten olycka med min tele i går och den lär nog inte återhämta sig.

så om du vill skicka ditt nummer till mig skulle jag bli glad'

har du kollat nästa vecka

kram

2011-02-04 | 05:51:41