Chokladpudding & Kaffesmak

Jag kämpar fortfarande på med min Modifast kur. Och det går bra, faktiskt oväntat bra. Beställde ju hem ett stort lager med Chokladsmak, som jag verkligen älskar i smaken. Hur god som helst! (jo faktiskt!) Men, nu efter 9 dagar endast chokladsmak har jag börjat tröttna på den.
Så, en kartong med KAFFE smak är hemklickat. Likaså en kartong med "chokladpudding" - som är en av Modifasts nyheter för i år. Alla innehåller lika mycket kalorier och mängd. Jag tänker dricka kaffesmaken som is-kaffe. Får vi se om det är smaskens :) Och chokladpuddingen ska jag definitivt äta med sked! Längtar ihjäl mig efter annan konsistens än bara flytande ..... :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Du slutar aldrig imponera mig gumman! Kämpa på! Du är grym! Kram! <3

2011-02-02 | 14:00:34
http://etthondjur.blogg.se/