2011 - kommer bli ett bra år!

Jag är helt säker på att 2011 kommer bli ett bra år. Vi har idag redan 3 stora förändringar att se fram emot, 2 som är bombsäkra och i alla fall 1 av dom sker snart. Känns toppen!
Dock är jag en grubblare. Jag tänker mycket och ofta, på allting - men speciellt vid förändringar. Som i natt till exempel. Jag vaknade vid 02.18 och kunde inte somna om. Tankarna flög omkring och hjärncellerna förde diskussioner om både det ena och det andra.
Det är så man kan bli tokig, going nutz!
Tillslut somnade jag om och idag när jag vaknade var allt frid och fröjd igen. Grubbel-cellerna hade samlat ihop sig och diskussionerna hade lagt sig. Härligt! För det är faktiskt otroligt jobbigt att känna sig så splittrad.. Att vilja, för att inte vilja sekunden senare - för att sedan vilja igen. Att växla mellan att vara lycklig, rädd, glad, ledsen och kluven. Fler som har det som mig ibland?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pernilla

Eh jo det kan man säga att jag är.. Tänker alldeles för mycket och ofta och sönderanalyserar allt...



Kram

2011-02-20 | 09:18:18
http://chockladfrestelser.blogg.se/
sarah med elin och filippa

ja du de är inte lätt när man inte ricktigt vet vad man vill.

Jag kan grubbla som bara den ibland. Önskar ibland att jag bara kunde tänka att de löser sig.

men vi alla är ju olika

ska vi ses snart??

kram

2011-02-20 | 12:03:28
Hondjur

Du är verkligen Inte ensam gumman! Alls! Tro mig. Jag har det så jämt!!

Och duu, nu blev jag sådär vansinnigt nyfiken igen!! :)

Kram på Er!

2011-02-20 | 14:15:53
http://etthondjur.blogg.se/
emily

Jag är precis likadan! Ena sekunden är jag bombsäker,andra velar jag och i tredje vill jag inte längre - för att sedan vilja igen! haha. Ganska knäppt! Men jag tror att man innerst inne vill nått, men är rädd för förändringar. Jag personligen tycker inte om förändringar, men om man väl gör det så vänjer man sig tillslut. Förstår du hur jag menar?:)

2011-02-20 | 14:31:07
http://agressia.blogg.se/
Sofie

Usch ja..Hua vad jag känner igen mig. Har legat vaken halva natten inatt och bara grubblat, och gårdagen var en sån där grubbleridag. Men idag känns allt toppen. Allt brukar ändå bli bra, trots att man kastar sig in i nya saker :)!



Snygga tatueringar!!

Kram på er och hoppas allt är bra!

2011-02-21 | 09:42:36
http://fiansess.blogg.se/
Evelina

Jag är också sån som grubblar just på nätterna och så kan man inte sova för alla tankar far runt:/ Hoppas dina grubblerier hamnar på rätt plats till slut och att 2011 blir så bra som du hoppas!!

Kram!

2011-02-21 | 19:29:50
http://evelinalinnea.blogg.se/