Överraskningsfest!

I lördags hade jag fixat en överraskningsfest för Hunken, som alltså fyllt 25 år för en vecka sedan. Jag bjöd i hemlighet hit hans kompisar - gamla barndomsvänner, kusiner, jobbarkompisar - och vi hade en hejdundrande fest i huset. Otroligt kul och väldigt uppskattat av min kärlek ♥
Goa Hunk-kusinen & jag :)
Vi var hemma vid 04.00 i morse (!) och sov till 9.30. Minns inte ens när man sov till den tiden sist...? Hur som helst har hela dagen varit seg och vi har mest slappat :) Jag har dock diskat och plockat i ordning, handlat och bakat ett gäng lussekatter som jag ska ha med till jobbet imorrn. Massa TACK till barnens farmor & farfar som agerade barnvakter och smörgåstårtsleverans.
Ett megatack också till alla ni som kom och gjorde kvällen fulländad! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Å shit vilken härlig överraskning! Super bra av dig att verkligen göra en sån sak! Jag hade lätt kunnat komma på tanken, men att sen få tummen ur till att verkligen arrangera ihop allt vet i fasen om jag hade gjort..

Förstår att han måste blivit super nöjd!

2011-12-19 | 08:28:57
http://minmysigavardag.blogspot.com
EMILY

vad vacker du är!

2011-12-20 | 15:33:01
http://agressia.blogg.se/