Underbar helg ♥

I helgen överraskade jag Hunken med en weekend i Malmö. Bara han och jag ♥ Så helgen bestod utav överraskningar, hotellvistelse, god mat och shopping i storstan. Inte tokigt alls faktiskt....
När vi kom hem igår hade vi 13 grader inomhus vilket innebar ordentligt soffmys, tända ljus, film, värmefilt, popcorn och varm choklad. Något som våra ungar gillade massor! :p När vi gick och la oss sen så hade jag både duntäcke, värmefilt och överkast på mig! Frusen som jag är.... Dock var det varmt & gott i huset igen när jag klev upp i morse :) Stort TACK till barnvakterna som gjorde vår helg möjlig ♥ GulD värt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina -Sofias mamma

Vilken underbar helg ni verkar ha haft!! och vilken underbar flickvän "hunken" har :) Kram

2011-12-12 | 23:00:10
http://evelinalinnea.blogg.se/