Pyssel, jobb & planering

Redan torsdag?? Herregud, tiden bara springer fram... Idag ska jag försöka vara effektiv. Jag ska hinna pyssla lite (med loppisfynden ni vet) men också planera lite inför de sista veckorna på 2011 och sen ska jag självklart jobba lite också :)
Ungarna är fortfarande friska & krya och det är nästan så man bara går att väntar på att de ska åka på magsjuka, influensan eller nåt annat trist. Men man är såklart evigt tacksam så länge de slipper! :) Neo trillade med en sparkcykel på dagis i förrgår, och kom hem med ett väldigt svullet öga. Nu har svullnaden dock börjat lägga sig och han själv är lika pigg, glad & busig som vanligt!
Och det är ju det viktigaste
Fick en peng av världens bästa, som jag skulle unna mig något för. Vanligtvis - och tråkigt nog - går pengarna nästan alltid ändå till något i hemmet eller något till barnen. Men inte denna gången! Jag unnade mig att göra en "nagelförstärkning" med fransk manikyr. Helfräsht! En naturlig förstärkning som alltså förstärker mina egna naglar. Ingen tipp, ingen akryl. Än så länge är jag helnöjd, även att mina egna naglar varken är de längsta eller jämnaste :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Men på det här kortet kan man inte ta misstag på vem det är som är mamma till Ninni :) Här var ni jättelika varandra.Ni får ha en jätte mysig helg kram