Prisskillnad!

Vill bara göra er uppmärksamma på att det är en galen prisskillnad på vissa saker. Min parfym till exempel. Fick en 30 ml flaska av Hunken på julaftons morgon - tack älskling! - eftersom min tagit slut. Frågade av nyfikenhet vad han fick ge för parfymen varpå jag fick 429 kr till svar.
429 kr för 30 ml alltså......
Exakt samma parfym kostar 459 kr HÄR , fast då för 90 ml. Detta innebär alltså att om jag lägger till 59 kr (det är alltså inkl 29 kr frakt), så får jag T.R.E 30 ml parfymer, för samma pris som EN. Och hallå, man är väl inte dum heller? Behöver jag säga att en retur på 30ml flaskan på Kicks är gjord, och en 90 ml flaska är påväg hem till mig med posten. 59 kr fattigare (varav 29 kr är fraktkostnad på den summan!) men 60 ml rikare med min favoritparfym. De ni! Galet... *tipsar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Galet det där med priser.... måste genast in och kolla om min favorit finns!

2011-12-27 | 19:35:12
http://agnieszka.blogg.se/