Myskväll

Dagen har mest gått i mystecknets ådra, men lite har vi uträttat i alla fall. Jag började morgonen med att baka frallor till mina små (och stora!) älsklingar. Helfestligt sätt att börja dagen med! :) Sedan har vi inhandlat diverse inför nyårsafton, jajamensan både mat & skumpa, raketer, bomber & granater :D
Har inte så mycket nytt att berätta men jag kan i alla fall bjuda på lite färska bilder från vårt vardagsrum. Precis som ni ser är nyårsbjudningen i full gång och bordet bara inväntar sina gäster :p Hey, man måste ju pröva sig fram med dukningen och allt....
Så har vi samma bild, fast tagen med blixt :)
Fullkomligt ÄLSKAR vår tavla...
... och nya kuddar från Serholt har inhandlats i mellandagarna. Passar kanon i soffan. Piffar upp!
... och ja jag vet, ni HAR sett den. Men visst är den fullkomligt underbar? Lampan alltså. Kan inte sluta titta på den! :D Nu blir det filmtajm med halloncheesecake tillsammans med Hunken. Ikväll ser vi på klassikern "Titanic". Var ju år och dar sen man såg den! Japp, lär gråta en skvätt ikväll dessutom... sorlig men ack så vacker film ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Snyggt tycker vi hoppas er bjudning blir trevlig! GOTT NYTT på er alla!Tina och Peter

2011-12-30 | 21:38:56
Hondjur

Ditt vardagsrum är makalöst gumman! And I löve the lamp! :)

2012-01-02 | 21:36:38
http://etthondjur.blogg.se/