Mysig dag ♥

I morse for vi på äventyr Hunken & jag, medan min lillebror, storebror & hans tjej agerade barnvakter. Vi kom hem 2 timmar senare och hann mysa med barnen ett par timmar innan det var dags för barnens morfar att agera barnvakt - medan Hunken, jag & mina syskon + respektive gick på bio. Så himla mysigt!

Helt okej film, fast vi var nog alla överrens om att 1:an var bättre. Den får 7 stjärnor av 10 :) Efter bion åkte vi alla hem till barnens mormor & morfar, som bjöd på middag. Fantastiskt gott och minst lika trevligt. Imorgon flyger min storebror & hans blivade fru ♥ hem till sig igen. Far, far away. Känns såklart ultratrist - men nästa gång vi ses så vankas det bröllop! Ser SÅ fram emot det. TACK alla för en underbar dag. Nu ska vi njuta av kvällningen en stund innan snarkofanen kallar.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Ska plugga till Körskolelärare:)



kramar

2011-12-30 | 08:51:24
http://agnieszka.blogg.se/