Mammas Chokladbeskvier - Check!

Igår for jag till en loppis i närheten efter jobbet, och fyndade lite fina saker som jag ska visa för er då jag "piffat till dom" lite :) Efter jobbet var det dags för kvartsamtal/utvärdering med fröken på dagis. Barnen var lediga igår så visst kändes det allt lite skumt att åka dit, utan att mötas av sina egna barn :p
Efter mötet var det bara till att brumma hemåt för att äta middag med resten av familjen, sen påbörjade jag projektet "mammas chokladbeskvier" innan det var dags att köra till jobbet igen; för möte. Skynda hem efter mötet eftersom Hunken skulle jobba natt. Efter kvällsmat, bad & julkalender nattades ungarna - och sen var det bara till att slutföra chokladbeskvierna; doppa i choklad & bums in i frysen. Nu ligger de lääängst ner, undangömda, för att jag över huvudtaget ska kunna servera några till jul..... ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Åh mums!! Recept till biskvierna eftersökes :)??

Hoppas allt är bra med er. Får ju ångest av allt du redan hunnit med! ;)

2011-12-12 | 11:45:47
http://fiansess.blogg.se/