Ninnis rum

Japp, då var det dags för ett bildrace från Ninnis rum:



Vi börjar såklart med "före"- bilden... ↑



Mattan hade vi ju i vårt gamla vardagsrum tidigare, sen vandrade den in till Neos rum - och nu har Ninni fått låna den tillfälligt... En ny matta är påväg hem till damen.. Kristalllampan hade barnen i sitt förra rum och duger fint forttfarande :)



Skrivbordet jag loppisfyndade för 45 kr ser ni ovan. Sockersött va? Men i vitt hade det blivit ännu sötare! Nu ska vi bara gå på jakt efter en lämplig skrivbordsstol till damen....



.. en liten myshörna...



.. med betoning på mysig, enligt vår lilla Ninninus ♥



Den lilla gungstolen är också ett gammalt loppisfynd, ursöt ju! :) Den ska självklart kläs om i annat tyg framöver..



Sovhörnan :)



.. med den fiiina kanin-nattlampan...



Fin Vimpel





.. och Ninnis klänningar som hänger i hennes alldeles egna "walk in closet"
(Som dock inte är renoverad eller fixad - än)

Mattan ovan är beställd till vår prinsessa. En stooor (200x290cm) ljuslila ryamatta. Mjukt och gott under fötterna!  Nå vad tycker ni nu då? Lite småfix är såklart kvar, lite tavlor ska upp & sådära, men annars är ju faktiskt rum nr 2 klart det också. Snart hugger vi tänderna i vardagsrummet! Ni hänger väl med? :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Hur fint som helst ju! Ser fräscht ut och mysigt! Hmm, det får mig att fundera på att jag har alldeles för mycket saker till min dotter, haha. En rensning får det nog bli framöver. Tack för inspiration ;-)

2011-08-10 | 08:59:32
http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Cecilia

Ja är med ;)! Rummmet blev jätte fint!

2011-08-10 | 09:52:03
http://skogscilla.blogg.se/
emily

gud vad fint ni gör! Var stolt! :D Kram

2011-08-10 | 11:33:44
http://agressia.blogg.se/
Laila

Å gud så fint :) Ninni har fått.Så sött litet skriv bord förstår att du inte kunde gå i från den.

Spännande att se hur erat hus framskrider.



Ha det så gott kram

Hondjur

Så galet fint!! Älskar mattan och skrivbordet!

2011-08-15 | 21:01:42
http://etthondjur.blogg.se/
Nicole Flood

Hej har letat efter en ryamatta i samma färg väldigt länge tänkte höra efter vart du beställt den ifrån? mvh nicole

2011-08-26 | 11:36:02
Madeleine

Hittade hit av en slump och ser att du har samma fina tapet som jag ska ha i våran Lilys blivande rum samt samma hylla med förvaring från ikea. Jag har nämligen beställt en kanin lampa från lillatussilago.se så det var så jag hittade hit (när jag googlade) :) kul att hitta någon med liknande smak.



Mvh Madeleine

Mari

Underbar matta! Har vart på jakt efter ljuslila ryamatta men inte funnit det någonstans. :( Var är denna köpt?

2011-12-14 | 09:12:22
Lovisa

Hej, superfint rum! :D var har ni köpt mattan nånstans? :)

Tacksam för svar

Kram Lovisa

2012-01-31 | 00:02:09
http://lollohoho.blogg.se/