Musik är livet!

Jag måste ha musik, ja till nästan allt. Det livar upp det mesta som egentligen är ganska tråkigt - diska, klippa gräset, städa - tiden går konstigt nog fortare och man blir på gladare humör. Vi har bara haft sånna där hörsnäckor innan - sånna man stoppar IN i örat ni vet? Värdelösa för mig som tydligen har för små öron. Jag får skitont av att "gå och trycka dit dom" flera gånger i kvarten.... Så därför klickade jag för ett tag sen hem två nya hörlurar, ett till mig och såklart ett par till Hunken med ♥ Så nu kan vi klippa gräset & renovera efter läggdags, med hög musik i öronen. Greeeeat! Sen att de är snygga också gör ju inte saken sämre ;)



Av märket WESC nedsatta från 899:- till 299:- och ni hittar dom HÄR :) *tipsar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)