Ful lampa ut - snygg lampa in :)

För ett tag sen skrev jag ju om våra urdåliga lampor som satt i "lilla hallen" - som i stort sett inte gjorde nån skillnad varesig de var tända eller släckta. Så, igår när jag fick en sms:avi om att mina nya lampor fanns att hämta - så gjorde jag det fortare än kvickt! Hämtade dom alltså.... :)



Såklart skulle de ju upp samma kväll också, ivrig som man är, och eftersom Hunken jobbar natt så fick jag ta mig an uppgiften själv. Hur svårt kunde det vara, lixom? Meeen.... många svordomar, och samtal om vart blå, brun & gul/grön sladd skulle ta hän i sockerbiten - så satt den ena uppe i alla fall.. Och då var det visst mörkt ute - och dags att lägga sig.



Men några bilder var jag ju tvungen att knäppa (föra över till datorn, formatera & spara) innan jag gick och la mig... :p
 


Vår fula hall; I knoooow. Men, såklart ska den också göras i ordning - framöver. Hur som helst. På denna bilden ser ni ju vart den andra spotlighten ska upp - dääääär borta *pekar mot den fula lampan som sitter uppe än*

Såklart blir det mycket snyggare när taket är vitt, men redan nu är det en enorm skillnad på ljuset! Ja faktiskt även utseendemässigt, om ni frågar mig. Härligt att kunna se igen ;) Fredag idag och jag jobbar 6.00-17.00, lång dag. Men sen äre helg - hoppas bla på att få träffa fina vänner då ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)