Rond 2 - Check!

Igår var vi väldigt effektiva måste jag säga. Hunken hämtade kidsen från dagis och efter mitt jobbmöte vid lite över 17.00 brummade jag hemåt - för att mötas av glada barn, ett dukat och välfyllt middagsbord. Efter middagen mös vi tillsammans med barnen framför bompa, innan vi nattade dom. Sen var det bara att doppa penseln i färgbyttan för att gå rond 2 på vardagsrumstaket - och vi var klara i samma slag som klockan slog 21.00!





Åh, jag hoppas det räckte med två målningar men eventuellt måste vi måla en 3:e vända också. Vi får se... Sen ska det "bara" spacklas och slipas på väggarna, innan det är dags att tapetsera. Wiii. Längtar! Vardagsrummet kommer bland annat gå i silvrig ton, och jag är helt säker på att det kommer bli ett rum vi kommer spendera en massa tid i ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)