Trött!

Jag har jobbat halva dagen och pluggat den andra halvan (nästan!) Det fastnar inte mer så nu ger jag upp för ikväll - provet är i morgon så önska mig Lycka Till vetja! :)
Det märks att det är vårkänslor hos folket! Det bara strömmar in kunder i butiken. De handlar jord, provar utemöbler, spanar in dynor, krattor, planteringsgrejer. Det shoppas fröer och lökar. Underbart! Jag föll för vårtrycket och shoppade med mig en två små krukor med påskliljor och en bukett vita tulpaner hem, som jag gav till min hunk ♥ En gång frågade nämligen han mig, varför han aaaaldrig fick några blommor av mig. Bara tvärtom. Konstigt det där, men idag blev det ändring på det - till hans stora förtjusning! (läs;förvåning!) :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Granny

Hej Granny...



Vi här på våningen över håller tummarna så de blir blåa i morgon... KRAM

2011-04-05 | 22:09:25
http://chockladfrestelser.blogg.se/
Hondjur

Lycka till imorgon gumman! Jag vet du är bäst så jag tror inte jag behöver hålla tummarna.. men gör det utifall att ;))

KRAMEN!

2011-04-06 | 00:40:33
http://etthondjur.blogg.se/
sophie

Lycka till på provet! :)

Louise

Stort lycka till på provet idag! Kram louise

2011-04-06 | 10:38:49