Jeansjacka!

Jag hittade bla en superfin jeansjacka igår, med volang nedtill och vid armsluten. Hittade bara en i strlk 36, frågade men alla andra var slut. Gick in i provhytten, testade "bara för att" - kunde ha den! Visst, det går nog inte att klämma in en lite tjockare tröja under - men hey, vad gör det? Me so happy! :D Dessutom ska jag ju gå ner lite till så... det blir nog kalasbra
Dåliga bilder, men sådär såg den alltså ut på :)
Nu ska vi skynda oss iväg till dagis och jobb. I eftermiddag sätter vi oss i bilen för att åka mot Helsingborg, där helgen ska spenderas. Ska bli otroligt skönt att komma hemifrån lite.. Längtar.
Ha en skön dag allihop!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ebba´s mamma (Angelica)

Ritigt snygg, kul att du fick en minder storlek, det peppar en ju ännu mer :)



Trevlig helg

2011-04-30 | 09:05:33
http://mideco.blogg.se/
Evelina

Jag som aldrig använt jeans, jag tycker jackan är superfin!!!!! var har du köpt den...?

2011-05-02 | 19:55:31
http://evelinalinnea.blogg.se/
Anonym

SnÄLLA!!please ! jag blev förälskad i denna jeansjacka med volang..har du köpt den på Kappahl eller? undrar elisabeth 56



2013-06-18 | 20:24:27