Överlycklig, spänd och ivrig

Alltså, jag är SÅ GLAD!! Fick nyss mitt provresultat samt slutbetyg i kursen jag skrev prov på i onsdags. Och vet ni vad? Jag fick högsta betyg!! MVG i slutbetyg - det händer ju aldrig mig! (jag är mer en VG-student, snacka om att snubbla på mållinjen varenda gång typ) Men inte denna gången! WohooOoO!! :D :D Aah, ni fattar va? Jag är GLAD!


Träffade min mysiga vän S i morse också, och jisses nu kan det hända ännu mer grejjer! Måtte allt bara klaffa. Det vi pratade om i morse - och det som händer på måndag. Snälla. Låt det klaffa. Har ingen att göra glädjetjuten för, alla jobbar ju, så det är ni (som inte får veta så mycket än, men det kommer) som får ta del av det istället: Yippiekajeeeeejj! WohOOooO!!
Nu ska ja dansa lite..


Blir till Britney Spears nya låt, HUR GRYM SOM HELST JU! Även videon är klockren.
Brittan eller ej. Diggar den enormt mycket - och det står jag för!  ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)