Jobb & doktorsbesök

Idag är det jag som öppnar butiken, vilket innebär att jag bara ska kasta i mig lite frulle innan det är dags att lämna Ninni på dagis och sedan vidare till jobbet. Neo blir hemma idag med och Fredrik vabbar. Efter lunch har vi fått tid hos doktorn. Vi ringde nämligen och trotsade sköterskans råd i fredags, som var "badda med vatten en vecka". Det funkar inte utan blir bara värre och värre....
Slutar jobba tidigt, redan klockan 14.00. Skönt! Måste dock plugga resterande tid av dagen. Typ. Prov imorgon ju. Nehepp. Nu vankas det frukost! Ha en underbar tisdag mina vänner.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Hoppas han kryar på sig snart.

Noviform var vad dom rekomenderade oss när min dotter hade ögoninflammationer. Det var supeeffektivt. Hade ofta en tub hemma i reserv.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19570129000017&DocTypeID=7&UserTypeID=2



Gud vad du/ni kämpar på med barn, jobb och studier.

2011-04-05 | 07:35:49
http://justmintoo.blogg.se/