God morgon!

Det verkar bli en fin dag idag, solen skiner redan. Härligt! Igår var det fullt ös från morgon till kväll och jag bokstavligen stupade i säng. Idag ska jag ägna mestadels av dagen till att plugga. Sen blir det både dagishämtning och sambo-hämtning, innan vi far iväg för att..... titta på ett hus, faktiskt! :)
Brukar inte skriva det på bloggen, när vi kikar på hus alltså, men äh.. idag känner jag för att berätta för er :) Vi har letat hus till och från i nästan 2 år nu, men inte fastnat för "det" huset än. Kanske idag? Vem vet..... Annars fortsätter jakten :p Har varit på många visningar och vi har faktiskt budat på ett också. Så, snart hoppas jag vi har ett eget litet hus - det riktigt kliar i renoveringsfingrarna. Vår lägenhet är ju i "toppskick" och det finns ingenting mer att renovera. Platsbrist och att äga sitt eget, är ju andra anledningar. Så... ge mig ett hus - NU tack! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Olelsi/Nettan

Ohh vad länge sen jag var hit nu...

Hus kik vad spännande!!

Hoppas att allt e bra med er??



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

2011-04-12 | 08:16:47
http://olelsi.blogg.se/
Emily

Men vadå :O äger ni inte lägenenheter som NI renoverat?! Krams

2011-04-12 | 08:21:56
http://agressia.blogg.se/
Hondjur

Gudars, så spännande!! Iihk :) Supermysigt med hus men mycket jobb med. Dock vet jag ju att du är medveten om allt det där så jag håller tummarna stenhårt och hoppas det är Drömhuset! Många kramar till Er!

2011-04-12 | 14:29:20
http://etthondjur.blogg.se/