The end is near...

Så var det dags för sista kvällen här i Turkiet. Finkläderna har vi sparat och ikväll åker de på! :) Vi ska handla det sista innan hemfärd ikväll, sen blir det en sista middag på hotellet faktiskt. De är super! Hotellet alltså.. kanske inte rummen är 100% :iga men däremot är servicen det - och likaså människorna som jobbar här. Och så självklart, maten.. :)


Jag är öm i hela kroppen, bränd som en jag vet inte vad, men brun har jag faktiskt också blivit :p Sen hoppas jag brändheten lägger sig och att jag blir ännu brunare. För att sluta pressa i solen, när man väl kan sola, kan man ju inte ;)  


Ska bli så kul att få visa er lite bilder sen, det har blivit många fina. Jag längtar ihjäl mig efter mina grabbar där hemma, och i morgon kväll får jag äntligen krama och pussa dom/Er igen ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

tjena!!hoppas ni haft det mysigt!

vart i turkiet va ni??hade dom mkt shopping??kram

2010-09-21 | 13:02:43
http://bebisfisen.blogg.se/
Cissi

Nu funkar det!

Vad brun o fin du var idag ;)

2010-09-21 | 14:14:13