Lite av shoppingen i Turkiet :)

Här kommer lite fynd som jag gjorde i Turkiet. Mest saker till ungarna, som alltid, men även Fredrik och jag fick nåt litet :)
Köpte 3 olika Hello Kitty tröjor till Ninni, som själv fick välja. Blev rosa med glitter på alla 3 :)
Nu kan det dansas magdans, hemma hos Ninninusens! :)
Ninni valde en lila, med en massa "plingor" på! (det är alltså hon som ska dansa magdans, inte jag. Tokar! ;)
Neo fick två tuffa "popeye" tröjor med lite "bling bling" :D Hur coola som helst ju!
.. och så fick lilleman två "Lacoste" pike..
... och en massa små Björn Borg boxershorts, huuur söta som helst! (passar nog till sommaren, då det är dags att bli blöjfri!)
Jag köpte mig ett par Converse skor i en immiterad skinnlook. Redan välanvända, som ni ser :) Fredrik fick också Björn borg boxer och ett par lacost pike. Billigt och snyggt.
Ninni fick en liten resepeng av moffa, för den valde hon noga ut den finaste klockan hon kunde hitta. Den är numera hennes käraste ägodel ♥ Tack snälla moffa!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Fina kläder du köpt. Känner igen Popeyetröjorna, de såg jag också. Vad gäller Björn Borg kalsongerna så ångrar jag att jag inte köpte till Melvin...

2010-09-25 | 21:49:31
http://www.annakarlsson.se/blogg/
Sanna

Jättemycket fint !

Förstår att hon är stolt över klockan ! :-)

2010-09-26 | 07:40:52
http://www.lyckborg.com
Annika

Hej, vi ska förmodligen till turkiet till sommaren, tänkte höra hur priserna var, vad kostade typ en middag, nån tröja o så? :)

2010-09-26 | 12:17:57
http://baraannikas.blogg.se/