Var uppe med tuppen i morse, galna unge...

Ninni vaknade redan vid 04.30 i morse och totalvägrade att somna om - trots att det var kolsvart ute! Hon la sig inne hos mig (fredrik jobbade ju inatt och Neo sov fortfarande) men eftersom ungen är så jäkla envis så slutade det med att mitt tålamod försvann - och jag tände lampan, la fram kläder till henne och klädde på mig själv.
.. och nu sitter man här, trött och inte alls på topp. Känner inte alls för att jobba idag.... och sen blir det samma visa som igår; möter Fredrik i dörren och han sticker till jobbet, lagar middag, äter, pjamas, nattning, sängen. Usch så tråkigt - och fy så mycket gnäll det blivit i bloggen på sistone... känner mig bara.... trött? Får bli ett gladare inlägg nästa gång! ;)


PS Glöm inte bort TÄVLINGEN
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz med Jonathan

Du får lov o va trött o gnällig om du har en unge som väljer att gå upp redan kl.4.30...

Vi får se när min vardag vänder, är beräknad att föda den 23 oktober. Än så länge så kan Jonathan sova fint i sin säng till kl.6.30 då pappa går upp.



Skickar lite styrka o ork till dig!

Laila

Jo allt är bara bra,men som dig är jag väldigt trött.Jag förstår inta varför,men jag sover dåligt på nätterna och upp tidigt så det tar väl ut sin rätt till slut.Men vad kul att du läser till undersköterska :) Ja det tar lite längre att läsa på distans och helst när man jobbar samtidigt.Ska inte heller ta lån nu,jobbar i stället jag med.

Vi får ta det lite lugnt både du och jag :) Men det är ju svårt när man har så mycket som ska göras ;)

Ni får ha det så bra kram Laila